Pages

Friday

thesis!!!



Kerana thesis saya tak tenteram nak ambik exam, kerana thesis tidur malam dalam mimpi pun teringat pasal thesis, kerana thesis duit pun dah kopek asyik2 pergi print dan bagi peluang tok penyelia mencurahkan dakwat merahnya ke draf thesis umpama mencurahkan "coklat ke ladang gandum"!






Tension ar asyik2 penyelia cakap itu ini salah, tak ada langsung benda yang betul. Saya pun dah tak tau nak buat macam mana. Menambahkan tahap ketensionan bila kawan-kawan yang under penyelia lain semua dah boleh jilid!






Dan yang paling mengharu birukan bila saya kena balik 15hb berbanding dengan rakan-rakan lain yang boleh balik awal, maka tinggal la saya di sini di tempat yang buat saya rasa nak muntah sebab dah terlampau kebosanan menempuh hari2 yang mendatang dengan perasaan sebal dan tertekan dengan thesis terutamanya!

No comments: