Pages

Tuesday

Malam Pra-Graduasi Kaunseling Batch 2007/2010

Pejam celik pejam celik, tinggal lagi lebih kurang 7 bulan dari sekarang saya dan kawan-kawan akan tamat pengajian. Ada perasaan gembira tapi ada juga perasaan sedih bila teringat akan hari keramat tue. Gembira kerana sudah tamat belajar dan "excited" nak memulakan kehidupan baru iaitu bergelar "kaunselor". Sedih pula sebab akan berpisah dengan kawan-kawan yang banyak menciptakan pelbagai memori sepanjang lebih kurang 3 tahun setengah di sini.

Ini la kami... ya, KAMI TAK MATANG tapi INI LAH KAMI^_^ Bila lagi boleh berperangai macam nie, kalau dah beranak pinak takde makna nak melompat macam nie kan. Pendapat saya, zaman belajar nie zaman kita membuat kesilapan, tapi kemudian kita belajar dari kesilapan tersebut supaya pengalaman itu yang akan membuatkan kita jadi matang. Orang yang tidak pernah mengaku silap dalam hidup adalah manusia yang paling penipu dalam dunia!

Time tunggu bas nie~~~>semua muka excited, tak sabar-sabar nak sampai kat hot spring main air=)





Pelbagai ragam kawan-kawan sepanjang bersama, ada yang mencuit hati, ada yang "mengeramkan" hati, ada yang mengembirakan tak kurang juga yang terasa menyampah tapi di penghujung perjalanan ini tiada lagi perasaan benci atau marah yang ada cuma 1--->hati yang saling sayang-menyayangi, itu lah keadaan yang dapat di lihat semasa malam pra-graduasi budak kaunseling yang berlangsung pada 3/11/2010 dan bertempat di Hot Spring, Sg.Klah.



Ada nampak tak scene touching kat belakang tue? Tue bukan lakonan semata-mata tapi betul2 tau, tak sangka orang lelaki nie pun sama juga macam orang perempuan, siap ada yang nangis2 hehe..



Me and Adel---->kawan yang akan saya rindui bila berpisah nanti. Dia kawan yang paling tidak berkira, lebih suka mendahulukan orang lain daripada dirinya sendiri(harap2 dia tak baca blog saya, kalau tak mesti kembang kuncup hidung dia kena puji nie:P). Kesimpulannya dia memang kawan yang baik^_^




Ni la geng kamceng~~~> di mana2 pun kami ber4 akan bersama kecuali la bila dah habis kelas masing2 akan balik rumah sendiri la=). LOve LoVe LoVE




No comments: