Pages

Wednesday

Rapunzel

Leganya bila Rapunzel dah melepasi halangan temu duga untuk mengikuti kursus yang dikelolakan oleh KEMAS[*tapi tak tahu lagi result]. Punye la dia nervous tapi sebab adanya "angels" yang sentiasa di samping dia so akhirnya dia cool gak^_^, so happy for her. 2 hari lepas dia kena menghadapi ujian fitness dan hari nie pula menjalani sesi temu duga. Bukan dia saje yang tak keruan tapi saya pun sama juga, asyik text mama nak tanya keadaan kat sana.
Habis temu duga, dia text saya nak bagitau yang sesi temu duga dia berjalan dengan lancar dan kebetulan semua soalan yang saya minta dia prepare itu la juga yang ditanya oleh penemuduga, so boleh la dia jawab. Sekarang tinggal berdoa semoga rezeki berpihak kepadanya. Mama call petang tadi minta kami semua berdoa semoga Rapunzel lulus temu duga nie[*perkara yang sangat comel saya rasakan^_^]~~~"Time In Test, Family Is The Best!"
Saya mendoakan juga kepada sesiapa yang menjalani temu duga hari nie semoga berjaya=).

No comments: