Pages

Tuesday

23.11.1987



23 years old already!! LOl...rasa macam tak percaya jer umur dah makin meningkat tapi duit dalam bank tak juga meningkat2 hak3.



Thanks God coz create me so amazing[it's ok if U not agree with me:P]. TQ juga kepada mak ayah saya yang telah menjaga saya selama 23 tahun, membesarkan saya, memberi makan minum, memberi perlindungan dan kasih sayang terutamanya, dan dah bagi segala-galanya.


Mungkin orang lain yang sebaya saya sudah ada kehidupan yang stabil, dah ada kerja, ada kereta ada rumah dan dah boleh menyara diri sendiri tapi saya pula sebaliknya masih lagi kena bergantung harap dengan mak ayah huk3.




Birthday kali nie mengingatkan saya kepada peristiwa 6 tahun yang lepas, time tu Form 5 dan ada paper fizik dan sebenarnya ada 1 peristiwa lucu + sedih tapi tak leh nak cerita kat sini *ngeeee.



Terharu dengan kawan2 yang wish kat wall fb, call and bagi suprise. tQ semua^_^.

No comments: