Pages

Thursday

Happy Birthday

Today is my superhero birthday, he turn to 46th year old. Sebenarnya banyak perkara yang saya nak buat dan bagi tok ayah saya--->saya nak bagi homemade cupcakes, saya nak bawa ayah dan family pergi dinner, saya nak hadiahkan ayah saya sebuah jam tangan dan bla bla bla*banyak perkara saya nak buat tapi tak kesampaian-_ -*

Awal pagi lagi adik lelaki saya yang bongsu dah text, tanya kenapa saya belum wish hepi birthday tok ayah. Sebenarnya saya nak call malam nie tok wish kat ayah*tapi tak call cuma text jer* Ayah text, bagitau mak buat dinner special tok dia*woww so sweet^_^*. Pagi tadi mak text, bagitau ayah sangat terharu bila anak-anak awal2 pagi lagi dah wish hepi birthday tok dia*neh tengok ibubapa tidak perlukan present mahal or watever tapi mereka dah cukup terharu dan tersentuh bila anak2 ingat kat mereka, ibubapa sememangnya umpama malaikat di dunia tok anak2 T_T*

Saya dengan ayah memang banyak sangat persamaan--->lahir pada bulan yang sama, sama2 berkulit gelap, paling ketara sama2 tersangat susah tok bersikap asertif:P, sama2 tak suka hu ha hu ha[lebih suka memerap di rumah kalau dibandingkan dengan mak dan adik beradik] dan banyak lagi la...truly father daugther hak3^_*

Harap2 tahun depan saya dapat buat semua perkara yang saya buat tok ayah*sangat berharap!*

No comments: