Pages

Tuesday

hari2 last di Tanjung Malim

Minggu ni jadual saya agak padat, banyak benda kena dibereskan sebelum bercuti panjang[ermm panjang la sangat:P]. Kena uruskan thesis, lepas hantar untuk dijilid kena tunggu 3 hari baru siap, pas tu hantar pula kat penyelia maka baru la dikatakan mission complete tok tugasan thesis ni.
Ta...rangggggg siap sudah thesis saya=)
Ramai2 kami berkampung di luar bilik penyelia thesis, yang askar 2 orang tu pun ikut sekali hehe=)












Bersyukur sangat2 saya kawan2 banyak membantu, padahal sebelum ni kami tak la rapat sangat just sekadar bertegur sapa di kelas tapi oleh kerana semangat KETHESISIAN ni maka kami telah bersatu=). Mereka sangat banyak membantu saya, tak tau macam mana nak balas balik, hanya dapat mengucapkan terima kasih saja.







Terima kasih teman2, love u ol muahhhhhhh=)









Malam ni kawan hantar saya pergi LCCT, flite saya pagi esok jam 7.25pagi sampai kuching dalam kul 9pagi cam tu la kalau tak ada aral melintang. Doakan saya selamat sampai k=). Habis sudah episode kehidupan sebagai seorang pelajar di Tanjung Malim, next sem dah menjalani internship kaunseling dan kalau tak ada aral melintang dijadualkan akan berkonvo pada bulan JULAI 2011!!weeehooooooooo=)

No comments: