Pages

Saturday

birthday update 23/11

Birthday kali(23/11) ni sempat saya celebrate dengan teman2, 1st time dan last time sambut besday bersama housemate merangkap teman baik, sebab sebelum2 ni tarikh besday jatuh bila dah naik semester break so tak dapat nak celebrate bersama teman. Thanks guys, you all so cool=)


Rambut kusut masai, mana taknya time tu tengah syok2 tidur then datang 4 orang ninjaGurl masuk bilik nak bagi suprise, tak nyempat2 nak bersikat rambut:P~~




Thanks teman2, sangat terharu dengan gift yang korang bagi=). Korang memang tahu la saya suka purple dan sangat suka dengan frame N gambar yang miz superhero bagi tu, akan saya bawa bersama time praktikum nanti sebagai pengubat rindu kepada korang semua=).



nyummm nyummmm.....ketara sangat muka baru bangun tidur:P~~




Miz no perasaan and ME <3>



Tarak cake, pizza pun jadi la^_^, thanks sufi kerana bersusah payah mengIMPORT pizza tu dari tempat jauh=).

BirthdayGurl wif 5 NinjaGurl^_*. Thanks semua yang telah bersusah payah celebrate birthday saya, kenangan bersama yang akan saya simpan selamanya=)

Last Pica, heart ya'll muahhhhhhhh^_^.

No comments: