Pages

Sunday

BEARRRRRRRRRR!! Ngauuuummmmmm???!!

eh pernah dengar tak macam mana bunyi beruang?! hurmmm beruang pun mengaum jugak ker???!! CONfuSED cONfuSED!!!! oK lupa kan la persoalan di atas, tak kisah la macam mana bunyi beruang, mengaum ker mengiau ker mengSHHHHHH[bunyi ular la!]ker takpa2 yang penting bear memang comel, PATUNG BEAR K bukan la yang sebetul-betulnya natang beruang yang ada kat kutub utara[utara ker selatan ah???] tu.


kat sini saya ada 1 story nak share, ceritanye begini

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Bff saya--->sam the day dia nak balik dia bagi saya patung bear yang kecil N comel tok gantung kat handset. Cara dia bagi saya gift tu so sweetttt, dia tak bagi by hand tapi bila pulang jer saya dari hantar dia kat kereta dan masuk bilik, saya tengok ada sepucuk surat N patung bear yang comel ni kat atas katil saya. Saya rasa sangat terharu T_T.













Dan2 tu gak saya bagi text kat dia, saya BENCI dia bagi saya gift tu sebab..................................ia buat saya makin sedih T_T lol!! Dia reply balik, bagitau dia just mampu bagi saya bear kecik tu sebab tak mampu nak beli yang besar waaaaaa, lagi sedih dengar=(. Dia tau saya suka patung bear. Tapi time besday saya hari tu dia N seorang lg bff saya terlupa nak bagi bear kat saya tapi "terhadiah" benda lain pulak!









Nvrm Sam, I like N love it's sooooo muchhh=) Ta......da.....saya dah gantung pun patung tu kat handset saya. "Sam bear tu agak seksi la, skirt dia sedikit terdedah kat bahagian dada, so balik umah nanti saya nak buat baju tok dia=)"














TA.....RANGGGGG.....saya ada biskut teddy jugak tok di Nyummm Nyummm time boring dan tak ada teman2 tersayang disisi^_*, mengunyah biskut teddy sambil menonton AWAN DANIA weeehoooooo!!=)
















LOl....comel tak baju saya *ngeeee, teddy + purple = truly ROSCA!=)

No comments: