Pages

Wednesday

hari pertama tanpa makcik syuai

Semalam lepas lepas kejadian nangis2 tu[entri dibawah], saya kembali normal, saya ambil tuala dan pergi mandi supaya hati tenang sikit. Semalam saya takde selera nak makan nasi, berhidup dengan roti, biskut dan milo saja. Habis segala mandi seperti biasa saya akan duduk kat ruang tamu menghadap lappy. Letih mengadap lappy tengok jam dah dekat nak pukul 5 petang, kebiasaannya bila dah muak adap lappy mesti saya akan duduk melepak ka bilik dia *sigh[mode sedih datang lagi].



Toleh kanan toleh kiri tak tahu nak buat apa, saya pergi la tidur[selama ni mesti kena bebel dengan makcik syuai kalau tidur petang]. Bangun tidur, langsung takde semangat nak buat apa2, barang rumah pun dah dikemas cuma tinggal sikit jer lagi. Dalam pukul 10.30malam makcik syuai bagi text, dia bagitau dia esok akan mula kerja, dia suruh jaga diri baik2[weiii air mata ni tak sporting betul asyik nak keluar jer haishhh!].



Ah malas la nak meneruskan catatan ni, mode sedih dan air mata nie tak sporting betul. Doakan tok makcik syuai saya semoga dia dapat mengharungi hari2 yang mendatang dengan tabah dan kegembiraan..amen.

No comments: