Pages

Sunday

asyik2 kena perbaiki

Hurmmm...napa la sem nie saya agak malang, kena balik lambat, thesis punye pasal la ni!!! Panas juga la hati saya dengan thesis yang tak abis2 kena perbaiki lagi, padahal tarikh submit dah dekat. Aduhai penyelia ku, tolong la luluskan thesis ini untuk dijilid, plzzzz sangat berharap ni=(.
Asyik pergi print, kalau pakai printer sendiri tak apa lagi ni kena pula memPRINT kat kedai, setiap kali print dah berapa duit mengalir keluar huhu, belum lagi nak menjilid, di tambah lagi nak uruskan hal rumah sewa tok sem depan arrrrrrghhh!!! peningnye kepala saya.
Walaupun dah tak ada assignment, exam pun dah abis tapi hati still tak tenteram sebab asyik fikir pasal thesis nie. Tulun, tulun, tulun saya, berdoa la untuk saya semoga thesis ni cepat siap=(.

No comments: