Pages

Sunday

ROSCA VS RAPUNZEL

Amacam weekend korang sume?

Saya punye weekend owez the same activities jer, juz terMARINATED kat umah, tengok tv, mamam, then zzzzzzz, bangun & cari benda mamam, tengok tv, mamam, zzzzzzzzz n begitu la rutin seterusnya, super duper boringgggg aitelyu!!



Nak kuar terasa malas, ialah bila perlu berjalan kaki dan bukannya naik kenderaan k, dengan cuaca Malaysia yang suam2 kuku errrrr baik saya dok umah tengok tv, tengok muka housemate saya lagi ok. Bukan malas nak jalan kaki tapi kalau la cuaca kat sini macam yang kat Cameron Highland tu, tu pun dah syok tok berjalan kaki g mana2.



Menambahkan perasa Ketensionan saya ialah apabila tingggal kat umah jenis "menara"[apartment] yang tak cecah tanah nie, dah rasa macam penderitaan RAPUNZEL yang kena kurung ngan witch kat menara gak la:(


Wokey, ni la kisah hujung minggu saya. Saya harap hujung minggu korang tak la seteruk saya punye ni:(. Esok sekolah.



Counseling Intensif Update: 7 weeks oready!!!:), berbaki 7 weeks more.

No comments: