Pages

Monday

everything happen b'coz it's wanna happen

Ada rasa benci, geram, rasa sampah(menyampah) dan sedih hari ni! Tak sabar nak abiskan saki baki 14 minggu intensif kaunseling ni yang sekarang tinggal 8 minggu lagi. Ni dah kali ke2 saya mengalirkan air mata disebabkan tekanan dari pelajar dan rakan sekerja yang sangat tidak berkompromi, macam la mereka dulu tak pernah melalui zaman praktikal ni, so nape la kejam sangat dengan budak2 praktikal:(


Jam sesi kaunseling dan bimbingan still banyak lagi belum di cover, tapi klien pula sangat la sikit macam mana la aku tak rasa tertekan. Nak jer ku terbang ke bulan(tukar cita2 la, nak jadi astronout pula :P).



Orang cakap "everything happen for a reason", tapi aku rasa la kan "everything happen b'coz it's wanna happen"(sori la kalau korang tak faham apa yang aku nak sampaikan).



Otak aku letih, fizikal aku penat and then it's more worst when my feet was injured b'coz of the senggal shoe, jahaman betul la kasut tu, nak jer aku buang kasut tu sekarang gak(tapi tak leh gak sebab tiada tali akar pun berguna jugak kan).



k, nite everi1, sleep tight, sweet dream^_*.

No comments: