Pages

Thursday

KAWAT

ESOK SAYA KENA AJAR BUDAK2 KAWAT! Alamak tidak pernah ku menyangka aku akan menjadi seorang KOMANDER dan terlibat dengan bendalah bernama KAWAT! Time zaman2 sekolah dulu manalah saya pernah nak ikut persatuan yang perlu berkawat ni, tapi esok, esok k, 18/2/2011 tercatat hari dalam sejarah YANG SAYA, IAITU ROSCA AKAN MENGAJAR KAWAT! Aduhai seramnye saya menghadapi hari esok huk3....berdoa la semoga saya tidak menyesatkan anak2 murid saya yer:(, saya sendiri sesat takpe, bab memang dah lama "sesat" pun kalau masuk bendalah yang bernama perbarisan/kawat ni huk3..



Hurmm...cikgu bukan saje kena mahir dalam subjek/opsyen yang perlu diajar tapi kena mahir gak, misalnya kena hebat setanding raja lawak dalam membuat lawak agar student seronok masa P&P, sebolehnya kena setanding vokal Datuk CT supaya anak murid leh terpikat dengan kelunakkan suara guru ketika memberi syarahan dalam kelas, lagi satu budak2 zaman sekarang dah pandai demand nak cikgu yang slim, comel, cantik dan pandai bergaya mengalahkan Era Fazira[ini fakta bukan outa k].



K la, sebenarnye ada banyak banyak banyak lagi benda saya nak share, terutamanya peristiwa yang mengelikan hati yang dibuat oleh pelajar.


k, nite everyone, GBU!

No comments: