Pages

Sunday

Housemate semua tgk crita hantu tp aku je yg duduk kat tepi meja buat keja lain sebabnya aku nie pengecut!!!! Aku mmg langsung tak suka nak tengok crita hantu sbb bl nak tdo aku pasti akn terbyg byg wajah hantu2 dlm crita tue huhu...... Pernah sekali aku n adik2 aku tgk crita Dark Water...ya ampun aku je yg paling kuat menjerit compare ngan adik beradik ku yg lain, adik2 ku relax je tp aku siap tutup muka dgn batal sampai berpeluh peluh aku time tue hahaha mmg kelakar la bl ingat balik, mmg derita lh time tue muka aku pun pucat giler hahaha.....penderitaan aku tak berakhir sampai kat situ je tp bl time nak mandi aku siap minta adik pompuan aku temankan aku masuk sekali kat bilik mandi, bl nak tdo plak aku minta adik aku tukar tempat tdo, dia tdo tepi dkt ngan pintu pastu siap suruh dia jgn tutup lampu lagi, padahal aku nie punye penyakit allergic iaitu lgsg x dpt nak tdo lena bl lampu stil terbuka time nak sleep, tp sbb takut punye pasal aku sanggup tanggung derita iaitu tdo dgn lampu terbuka huhuhu.
1 more thing, aku nie tak suka tgk crita yg sedih2 yg penuh dgn hasad dengki, sbbnye terasa kesdihan crita tue masuk kat dlm jiwa aku. Tat y aku lgsg tak berminat nak tgk crita indonesia or sepanyol yg ntah papa yg penuh dgn perasaan hasad dengki!!! Benci giler aku dgn crita mcm tue. Aku just paling suka tgk crita yg blh buat aku gelak2, perang2 pun aku suka gak, crita berlwn pun aku suka. Kiranya aku nie suka tgk crita yg leh buat aku rasa relax je hehe.....
Sekarang kwn2 tgh tgk crita hantu, so aku juz hadap laptop je, buka fb, update blog n dgr lagu.....
erm.....tggl 3 hari lg aku dh nak balik....yeyeyeeeee gembiranya.
[Perjalanan jauh tak ku rasa
Kerna hati ku melonjak sama
Ingin bertemu sanak saudara
Yang jauh di mata.....
Ba....lik kampung ba...balik kampung......]
Doa ku,
Semoga Tuhan panjangkan umur ku serta ahli keluarga ku yg tercinta agar kami boleh bertemu kembali di dalam suasana yg penuh dgn kegembiraan....Amen. Doa ku juga kepada semua yg akn balik ke kpg masing2 agar sm2 selamat hendaknya sampai di kampung halaman dan dpt berjumpa dgn family dgn penuh kegembiraan.

1 comment:

karim said...

alaa cian akmo..kita sam laa..x suka cerita hantoo n sedih2..kita akan suka citer lawak2, drama love, aksi2...ahhaa..semuga berjaya exam sok..tido2..sok exam..da..selamat pulang ke kmpong..