Pages

Tuesday

Happy Besday Dad~ 11/11/1964 "Abak luv u"

Tuhan terima kasih, kerana engkau telah berikan aku darah yg sm mengalir di dlm tubuhnya. Dia punya hati yg baik, tabah dengan karenah anak2, selalu merendah diri, berbicara ringkas, dan wlpn seringkali badai melanda namun dia tetap tegak berdiri, serta dia punyai nilai keinsafan yg maha tinggi yg belum pernah aku ketemui lg di dlm diri org lain.


Tuhan dia kurniaan paling bermakna yg engkau berikan kepada ku, terima kasih Tuhan. Ku mohon Tuhan jangan lah dibutakan hati, mata, telinga dan jiwaku sehingga ku lupa akan jasa nya, ku merayu Tuhan semoga sehingga sampai hari waktunya aku tetap boleh menabur jasa dan bakti kepada dia sebagaimana dia telah berkorban hidup kepada ku dan keluarga kami.


Tuhan untuk ulang tahunnya ke-45 ini ku berdoa untuk kesejahteraan hidupnya, dilimpahi lah hidupnya dengan sinar kebahagian, kegembiraan yg bertekalan, rezeki yg murah dan kuatkan lah imannya untuk sentiasa bernaung kepada kekuasaan Mu...amen.



"Abak, sori kerana selalu buat kamu risau, makan hati dengan kedegilan aku dan melawan cakap kamu. Abak terima kasih kerana kamu adalah ayah saya dari hari pertama kejadian sy sehinggalah ke akhir waktu sy. Love U Till I Die"

My beloved dad~Mr. Steven Mancha



No comments: