Pages

Friday

NAK PAKAI APA YER????

Adusss....sakitnye kaki=( punye la keletihan hari nie gara-gara mencari baju yang sesuai tok dipakai time MPG(malam pra graduasi) hari isnin next week. Masuk kedai keluar kedai semua tak berkenan di hati, ada yang cantik tapi harga diluar kemampuan la pula=(, ada juga harga yang ok2 tapi punye la buruk, cantik lagi kalau pakai apron kat umah kot :P.
Perangai buruk orang pompuan yang paling menyerlah bila bab2 berSHOPPING nie la, punye la cerewet, setiap inci baju nak diukur, dah nampak corak cantik tapi jenis kain pula tak berkenan----> so cari lagi, then bila dah jumpa kain yang cantik, design pula tak berkenan di hati---->so belek sana belek sini lagi *sigh patut la orang laki memang tak suka berSHOPPING dengan isteri, actually boyfriend pun tak berminat gak nak berSHOPPING dengan girlfriend mereka tapi sebab masih dalam tempoh percintaan katakan terpaksa gak tunjuk muka minat tapi kat dalam hati punye la membebel-bebel haha....
Sebab dah tak larat lagi nak cari saya rembat jak 1 mini dress colour hitam, ingat nak cari yang kaler putih sbb sy nk pakai dengan legging tapi kaler hitam nie lebih menyerlah so ambik la. Sampai kat umah saya try pakai dan nasib la ngam2 kat badan tapi agak sedikit singkat la tapi just nampak sedikit peha, cuma kawan cakap saya agak seksi bila pakai macam tu jer kalau tanpa legging, so sy try pakai dengan legging tapi langsung tak match haishhh=(
Duduk sambil berfikir macam mana la saya nak pakai dress nie then muncul satu idea, then bila saya "terjemahkan" idea tu ke bentuk "visual" kawan bagi thumb up*it's mean that mix & match fashion was been approved hehe weii bukan senang nak dapat kebenaran dari besfren saya nie dalam berfesyen tau, dia nie penganti mommy saya la, but i like it=)
Ok bereh tentang baju, kasut pun dah ada cuma tinggal nak pilih s/ada nak pakai wedges or flat shoes or might be flip flop sandal too *ngeee ermm sesuai ker pegi dinner pakai flip flop sandal???

No comments: