Pages

Thursday

Hari Yang Panjang


Hurrrmmmm......sekolah di daerah lain hari nie last day persekolahan, sekolah saya pula hari rabu & khamis masih lagi terdampar di Pulau Cekolah, sedih betul huk3.....even aku taklh celebrate raya tapi terasa gak nak cepat2 cuti la geng:(
Puan Pengetua tak boleh ker kite cuti awal mcm nun rakan2 saya disekolah lain?

Kalau saya berani n ada tolol2 sikit otak memang dah saya utarakan benda nie kat pengetua, tapi oleh sebab otak masih waras tak beranilah nak cakap mcm tu hehe.

Takpa2 sabar jak lah saya.......baik lagi saya nyanyi lagu raya hilangkan lara dijiwa^_^

perjalanan jauh tak ku rasa
kerna hati ku melonjak sama
ingin berjumpa sanak saudara
yang selalu bermain di mata

nun menghijau gunung ladang dan rimba
langit nan tinggi bertambah birunya
deru angin turut sama berlagu
semuanya bagaikan turut gembira

balik kampung oh oh.....
hati girang
lalalalalala









No comments: